Tommy Hilfiger – historia marki

Każdy z nas ma swoją ulubioną markę ubrań. Pomimo tego, że mówi się, iż ubieranie się od stóp do głów w ubrania tego samego producenta nie jest zbyt dobre z punktu widzenia modowego, to często chętnie właśnie tak byśmy robili. Weźmy pod lupę markę znaną w Polsce, a więć  Tommy Hilfiger. Co to za marka? Jak zdobyła swoją popularność? Sprawdźmy.

O marce – krótka historia powstania i dalszego rozwoju

Marka Tommy Hilfiger podbija serca wielu z nas. Jednak wybierając ubrania od danego producenta, wypadałoby znać nieco historię firmy. O czym powinniśmy pamiętać? Tommy Hilfiger pracował początkowo jako projektant mody dla kilku marek. Wszystko zmieniło się, gdy poznał Mohana Murjaniego. Z jego pomocą w roku 1985 powstał ten znany na całym świecie brand.

Tommy-Hilfiger-stylizacje

Marka rozwijała się cały czas. Powstały nowe kolekcje, a co za tym idzie – także nowe elementy garderoby tegoż producenta. Wspólnicy nie tylko dbali o detale ubrań, które wyszły spod ich ręki, ale także nie zapominali o dobrym marketingu. Kluczowa dla rozwoju firmy była kampania marketingowa na dużym billboardzie na Times Square. W roku 1989 Tommy rozstał się ze swoim wspólnikiem i podjął współpracę z miliarderem z Hongkongu – Silasem Chou. Do dzisiaj nie brakuje im odbiorców. Co więcej, grono to cały czas się powiększa.

Czym wyróżniają się ubrania znanego producenta?

Ubrania cenionego brandu są sprzedawane w różnych miejscach. To nie tylko sklepy stacjonarne, ale także internetowe –  jedną z możliwości jest m.in. marka Tommy Hilfiger w sklepie Answear. Niestety zdarza się także podrabianie wielu produktów. Przez to można się spotkać z ubraniami „Tommy Hilfiger” na bazarach, czy też w innych tego typu miejscach, jednak wtedy można spodziewać się gorszej jakości od tej, którą mogą zapewnić nam oryginalne ubrania czy akcesoria.

Jeśli nie chcemy rozczarować się kupnem nieoryginalnych rzeczy, dowiedzmy się, czym wyróżniają się produkty od znanej marki modowej. Na pierwszy rzut oka powinniśmy zauważyć charakterystyczne logo, które może przyjmować różne formy. Najczęściej łączy je jednak zestawienie trzech kolorów: granatowego, białego i czerwonego. Te barwy stanowią również dużą część tożsamości marki, ponieważ z łatwością znajdziemy je w wielu projektach. Zazwyczaj spotkamy się też ze stonowanymi odcieniami, z uwagi na inspiracje klasycznym stylem amerykańskim stylem, który można sprowadzić do tzw. „preppy”. Co to oznacza? Wiele projektów opiera się na krojach strojów np. do golfa, tenisa czy polo. A zatem znajdziemy wiele koszulek z kołnierzykami, tenisówek, wzorów w paski oraz szortów. Oczywiście to nie wszystko, czym wyróżnia się oferta znanej marki amerykańskiej. Jej produkty łączą w sobie proste fasony z klasyczną elegancją, którym często nie brakuje też sportowego charakteru. Poza tym liczne ubrania i akcesoria nawiązują do nowoczesnego stylu, a zatem marka mieści się w kategorii lifestylowej. Bazując na jej produktach, możemy tworzyć modne stylizacje zarówno na co dzień, jak i na bardziej wyjątkowe okazje.

Artykuł Sponsorowany