PRIME-TIME® SEO wyższy poziom sprzedaży dla Twojego sklepu

Reklama cyfrowa, wszechobecna w internecie jest obecnie jednym z najsilniejszych nośników handlu. Gdy firma nie działa w sieci – tak naprawdę nie istnieje, zwłaszcza w perspektywie odbiorców. Ostatecznie to właśnie oni są najważniejszym elementem współczesnego marketingu. Czym są SEO i reklamy PPC? Jakie mają znaczenie dla biznesu? Dlaczego strategia PRIME-TIME® SEO stanowi krok w kierunku innowacyjności?

Znaczenie e-marketingu we współczesnym biznesie – pozycjonowanie i reklamy PPC

W dużym uproszczeniu – marketing internetowy opiera się na wykorzystaniu dwóch podstawowych narzędzi. Pierwszym z nich jest pozycjonowanie stron, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization). Drugim natomiast reklamy PPC (Pay Per Click) – jak na przykład Google Ads czy Facebook Ads.

Działania SEO z założenia nie wymagają nakładu finansowego. Opierają się bowiem na dostosowywaniu treści na stronie internetowej względem wytycznych jakości Google. Celem tych działań jest uzyskanie jak najwyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania – dlatego też mówimy właśnie o pozycjonowaniu stron.

Reklamy takie jak Google Ads opierają się na nieco innym schemacie. Tutaj bowiem właściciel strony internetowej płaci określoną stawkę za każde kliknięcie w jego reklamę. Nośników reklam PPC jest mnóstwo – są to chociażby linki sponsorowane, wyświetlane na samej górze wyszukiwarki. Mogą to być też różnego rodzaju banery czy krótkie reklamy wideo.

Co istotne – zarówno SEO, jak i reklamy PPC opierają się na personalizacji względem użytkowników. W osiągnięciu tego niezwykle pomocna jest analiza danych.

Strategia marketingowa w sieci – jak analiza danych pomaga zwiększyć sprzedaż?

W marketingu bardzo ważna jest strategia. Nie możemy jej jednak stworzyć, jeśli nie będziemy opierać się na rzeczywistych danych i ich rzetelnej analizie. Dedykowane narzędzia – takie jak Google Analytics – pozwalają zbierać informacje na temat zachowania użytkowników. Dowiadujemy się z nich, kim są nasi odbiorcy – zarówno jeśli chodzi o dane demograficzne, jak i zwykłe, codzienne preferencje i zainteresowania.

W standardowym modelu marketingowym budowanie strategii musi opierać się na próbach i błędach. Aby dowiedzieć się, jakie narzędzia są najskuteczniejsze – musimy najpierw je wypróbować.

Niestety sprawia to, że nasz budżet wyczerpuje się szybko, a osiągnięcie zamierzonych efektów następuje stosunkowo późno. Odpowiedzią na ten problem jest innowacyjna strategia PRIME-TIME® SEO od Media Click z Wrocławia.

Czym strategia PRIME-TIME® SEO różni się od standardowego podejścia do marketingu?

Strategia marketingowa PRIME-TIME® SEO opiera się na szczegółowej, kompleksowej i rzetelnej analizie danych. Powstaje ona na zasadzie personalizacji – zarówno względem przedsiębiorcy, jak i jego grona odbiorców.

Co ważne – dzięki zastosowaniu strategii PRIME-TIME® działania marketingowe są efektywne już od samego początku, a z każdym dniem stają się coraz bardziej efektywne.

Drugim podstawowym założeniem PRIME-TIME® SEO jest kompleksowe działanie. Strategia wykorzystuje narzędzia podstawowe symultanicznie z tymi zaawansowanymi. Dzięki temu zdecydowana większość użytkowników ostatecznie dokonuje konwersji na stronie www.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *